Wysokiej klasy w pełni syntetyczny olej silnikowy tylu Low-Saps powstał dzięki połączeniu grup bazowych oraz opracowanej przez producenta technologii XL polegającej na specjalnej obróbce dodatków uszlachetniających stosowanych w procesie produkcji oleju. Dzięki zastosowaniu tego typu technologii oleje klasy XL pozwalają na znaczne obniżenie zużycia paliwa, zapewniają dużo lepsze smarowanie silnika oraz ochronę podczas startu w niskich temperaturach, zapewniają dłuższą żywotność silnika oraz turbosprężarki dzięki zmniejszeniu ilości osadów w silniku. Oleje tej klasy przeznaczone są do samochodów użytkowych jaki maszyn rolniczych z turbosprężarką i zaawansowanym układem oczyszczania spalin, takich jak filtr cząstek stałych i katalizator.
Dopuszczenia:
Deutz DQC IV-10LA (dopuszczenie TTCD-Motoren), MACK EO-O Premium plus MAN M 3377, MB-dopuszczenie 228.51 , MTU -kat.oleju 3.1, Renault RDL-3, Volvo VDS-4
Specyfikacje:
ACEA E4 / E6 / E7 / E9, API CJ-4, CAT ECF-3, JASO DH-2